خواهرزاده فرمانده کل سپاه مشاور وزیر شد؟ | پشت پرده فضاسازی علیه سردار + عکس-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

خواهرزاده فرمانده کل سپاه مشاور وزیر شد؟ | پشت پرده فضاسازی علیه سردار + عکس

به تازگی مطلبی با عنوان انتصابات جدید در وزارت کار منتشر شده است. در این مطلب با نام بردن از فردی ادعا شده که وی خواهرزاده سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران است و به عنوان مشاور وزیر، رئیس مرکز بازرسی ارزیابیِ عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار انتخاب شده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ درحالی شایعه‌ای در خصوص سمت گرفتن خواهرزاده فرمانده سپاه منتشر شده است که اصلاٌ سردار حسین سلامی خواهری ندارند.

شبهه و شایعه: به تازگی مطلبی با عنوان انتصابات جدید در وزارت کار منتشر شده است.

در این مطلب با نام بردن از فردی ادعا شده که وی خواهرزاده سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران است و به عنوان مشاور وزیر، رئیس مرکز بازرسی ارزیابیِ عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار انتخاب شده است.

این درحالی است که پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد چنین موضوعی صحت ندارد و نام‌برده نه تنها نسبتی با فرمانده سپاه ندارند بلکه ایشان اساسا خواهر و خواهرزاده‌ای هم ندارند.

پیش از این رسانه‌های معاند با جعل لوگوی رسانه‌های معتبر مصاحبه‌های خیالی را به نقل از فرماندهان و مسوولان امنیتی کشور منتشر کرده بودند. / فارس

خواهرزاده فرمانده کل سپاه مشاور وزیر شد؟ | پشت پرده فضاسازی علیه سردار + عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار